Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
espa

HELPDESK

Τεχνική Υποστήριξη – HelpDesk

Στo πλαίσιo ανάπτυξης του έργου «Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Άσκησης  Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ)», έχει οργανωθεί και λειτουργεί Γραφείο Υποστήριξης (helpdesk), με έδρα τη ΓΓ Βιομηχανίας (ΓΓΒ), το οποίο είναι διαθέσιμο προς κάθε χρήστη του συστήματος με σκοπό την υποστήριξη τόσο σε επίπεδο πληροφόρησης και χρήσης καθώς και σε επίπεδο τεχνικών προβλημάτων και δυσλειτουργιών. Ειδικότερα η υποστήριξη παρέχεται ως ακολούθως :

  • 1ου επιπέδου, αναφορικά με:
  • Χρήση των Υποσυστημάτων και τις διαδικασίες που διεκπεραιώνουν
  • Γενικότερα θέματα που σχετίζονται με τυχόν νέες ή αναβαθμισμένες διαδικασίες
  • Μηνύματα λαθών που οφείλονται σε κακή χρήση των Υποσυστημάτων
  • 2ου επιπέδου αναφορικά με:
  • Πρόσβαση χρηστών
  • Μη διαθεσιμότητας των εφαρμογών
  • Λοιπές δυσλειτουργίες του συστήματος/εφαρμογών

Η αναγγελία βλαβών γίνεται εναλλακτικά με όλους τους παρακάτω τρόπους:

  1. Τηλέφωνο
  2. Email

Τηλέφωνο Αιτημάτων Υποστήριξης (Ανάδοχος): 210-9002000, 210-3893352 και 210-3840793  (Δευ-Παρ 09:00-17:00)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Αιτημάτων Υποστήριξης:  ops-ade@byte.gr

Για να κατεβάσετε την ανακοίνωση πατήστε εδώ

 

Για το εγχειρίδιο του σεναρίου χρήσης της Πιλοτικής Λειτουργίας του συστήματος (Δήμοι) πατήστε εδώ

Για το εγχειρίδιο του σεναρίου χρήσης της Πιλοτικής Λειτουργίας του συστήματος (Περιφερειακές Ενότητες) πατήστε εδώ .

Μετάβαση στο περιεχόμενο